+372 5553 6525 info@blissest.com

10 sammuga tõelise heaoluni

10 sammuga tõelise heaoluni

Kui sina ise või mõni su sõber on üks neist, kes loodab heaoluni jõuda füüsilise aktiivsuse abil, siis oled tõenäoliselt tundnud, kui raske või lausa võimatu see on. Hea enesetundeni jõudmiseks on vaja keskenduda rohkemale kui vaid füüsilistele tegevustele, sest tõeline heaolu on seotud pideva kasvamise, mõistmise, tasakaalu ja leppimisega.

Inimesed võtavad hea enesetundeni jõudmiseks ette pikki teekondi. Paljud loevad dieediõpetusi, peavad nõu sõpradega ja vaatavad Youtube’i videoid. Teised jällegi rakendavad enda parema enesetunde nimel treeningkavasid. Üksnes füüsiline tegevus aga täieliku heaoluni ei vii.

Siin on 10 viisi, kuidas leida tee heaoluni:

 

1. Ära poe oma emotsioonide eest peitu
Emotsioonid on otseselt ja kaudselt seotud vaimsete, füüsiliste ja suhteprobleemidega. Mõned inimesed väldivad oma emotsioone rohkem kui teised. Üks heaolu võti on oskus lubada oma emotsioonidel plahvatada ning kogeda neid täiel rinnal, kuna see aitab end paremini mõista. Emotsioonid tasub ka üles kirjutada: just niimoodi tulevad oma valusate tunnetega toime poeedid ja kirjanikud. Ka uuringud näitavad, et inimesed, kes kirjutavad oma emotsioonid üles, on vähem masenduses ja näevad oma elu positiivsemana.

2. Ole valmis riskima
Uuringud on tõestanud, et teatud määral riskimine on rahuldust pakkuv ja tervislik. Sea endale väljakutse riskida vähemalt korra iga päev – olgu selleks siis rahvahulga ees tantsimine või millestki uuest rääkimine. Selline mugavustsoonist lahkumine viib huvitaval kombel lõpuks hoopis mugavustundeni.

3. Armasta olevikku
Ära mõtle sellele, mida sa tegid eile või mida teised sellest arvavad. Selle asemel mõtle, mida saad teha praegu. Ela olevikus ja tee plaane homseks.

4. Vaata enesesse
Sul võib küll terve päev kiire olla, kuid sa peaksid jätma veidi aega iseendale. Hakka mõtlema oma mõtetest, tunnetest ja käitumistest ning küsima nende kohta küsimusi. Kui su mõtted ja tunded on positiivsed, mine nendega kaasa – vastasel juhul jäta need seljataha.

5. Naera kõva häälega
Kui sa naerad, vähenevad stressihormoonid ja suureneb immuunrakkude hulk, mis muudab su organismi omakorda haigustele vastupidavamaks. Naer päästab valla endorfiinid ehk õnnehormoonid ja suurendab heaolutunnet.

6. Tunnista oma isiklikku jõudu
Kui sa tunned oma jõudu, koged end tugevamana ja energiast laetuna – need on samuti olulised vahendid heaoluni jõudmiseks.

7. Tõsta esile positiivseid mõtteid
Negatiivsed mõtted võivad tekkida nii teadlikult kui ka alateadlikult. Kui sa hakkad neid aga edasi arendama, langeb aegamööda su tuju ning sa hakkad negatiivseid mõtteid tõe pähe võtma. Seega kaalu hoolikalt, mis on tõde. Jälgi oma mõtteid ja asenda negatiivsed mõtted positiivsetega.

8. Leia oma kirg
Võta piisavalt aega, et leida oma kirg, sest see hoiab sind tegusana. Pea meeles: kui sa armastad oma tööd, ei pea sa elus päevagi töötama. Igal inimesel on kirg. Sa võid olla selle küll kuskile kaotanud, kuid mõtle järele ja taasavasta see säde endas.

9. Ümbritse end positiivsete lõhnade ja helidega
Ümbritsev keskkond mängib meie enesetunde ja heaolu kujundamisel tohutut rolli. Ära lase negatiivsetel asjadel või juhtumistel oma ümbruskonda pugeda. Kui sa juhtud leidma mõne negatiivse lõhna või heli, siis saa sellest kiiremas korras lahti. Näiteks on hea mõte mängida toimetuste taustaks oma lemmikmuusikat.

10. Leia inspiratsiooni
Katsu leida inspiratsiooni kõigest. Isegi internetis surfates võid otsida näiteks inspireerivaid tsitaate.

11. Sammuna soovitame sul tulla nautima Bliss taimetoidurestorani rikkalikku toiduvalikut. Pakume rohkemat kui ainult maitsvaid roogi: rahustavate helide ja mõnusalt vürtsikate lõhnade keskel leiad inspireeriva keskkonna, mis koostöös hea toiduga mõjub hästi üldisele olekule ja emotsioonidele.

Tule naudi Bliss restorani toitude maitseid ja meeldivat keskkonda.
Oled oodatud iga päev.

NB! Soovime sulle tänutäheks kinkida e-raamatu “Tervislik eluviis”. Leiad siit 10 lihtsat harjumust kuidas muuta oma elu tervislikumaks kohe täna! Lihtsalt kliki siia ja telli e-raamat oma emailile.